معرفی انواع اجاره کلایمر در تهران

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



انواع کلایمر

بهتر است قبل از اجاره کلایمر در تهران، انواع کلایمر را به شما معرفی کنیم. همانطور که گفتیم کلایمر یک سبد مخصوص با طول متغیر دارد که می‌تواند به بالای سازه‌ها برود. یک کلایمر مناسب تمام استانداردهای بین المللی را رعایت کرده و از ایمنی بالایی برخوردار است. این وسیله بسیار راحت نصب می‌شود و با سرعت بالا طبقات را طی می‌کند. در کل کلایمرها را می‌توان به سه دسته اصلی دسته بندی کرد که هر کدام قطعات متفاوتی را در خود جای داده‌اند و مخصوص یک مکان خاصی هستند. به عبارت دیگر نمی‌شود در مکان‌های متفاوت، کلایمرهای یکسانی را استفاده کرد. اما در کل آن‌ها از یک کارایی مشابهی برخوردار هستند. کلایمرها هم از نوع دستی و هم از نوع برقی هستند که می‌توانند به صورت عمودی یا به صورت جانبی ساخته شده‌اند. شما باید با توجه به نوع ساختمان، ارتفاع آن و نوع مصالح، اقدام به اجاره کلایمر در تهران کنید. در حقیقت اگر قبل از اجاره کلایمر به این نکات توجه نکنید، ممکن است بعدا دچار مشکلات زیادی شوید. در ادامه قصد داریم که شما را با انواع کلایمر آشنا کنیم.

 کلایمر برقی

کلایمرهای برقی نوعی از کلایمر هستند که با سیستم الکترو موتور کار می‌کنند و اتوماتیک هستند. این کلایمرها می‌توانند وسایل با وزن‌های مختلف را جابجا کنند. خود دستگاه وزن خالص ۴۲ کیلوگرم دارد و ظرفیت تحمل آن ۵۰۰ کیلوگرم تخمین زده شده است. لازم به ذکر است بدانید با استفاده از کلایمرهای برقی، سبد بالابر می‌توانید در هر دقیقه ۱۰ متر دستگاه را جابجا کنید. از مزایای این دستگاه می‌توان به آن اشاره کرد که دارای کلید تراز کننده و قطع اضطراری برق هستند و بسیار پرسرعت کار می‌کنند.

کلایمر مکانیکی

 یکی دیگر از انواع کلایمرها، مکانیکی یا همان کلایمرهای دستی هستند. اینکه حرکت سبد کلایمر مکانیکی با دست انجام می‌شود، به این معنا نیست که از امنیت کمی برخوردار هستند یا جان شما را به خطر می‌اندازند. در حقیقت شرکت‌های سازنده کلایمر، با رعایت تمام نکات ایمنی کلایمرهای مکانیکی را می‌سازند. کلایمرهای مکانیکی برای نما کاری، نظافت، رنگ کاری و … ساختمان‌هایی با ارتفاع کم استفاده می‌شوند. البته مکانیکی‌ها عمدتا نمی‌توانند در مسیرهای افقی به چپ و راست جابجا شوند. این نوع کلایمر، توسط سیم بکسل فولادی به قطر ۸ سانتی متر جایگذاری می‌شود. متاسفانه عیب کلایمرهای دستی سرعت پایین ‌آن‌ها محسوب می‌شود. یکی از نکات خوب کلایمرهای دستی، آن است که آن‌ها قیمت بسیار کمی دارند. در حقیقت قیمت اجاره کلایمر مکانیکی بسیار کم برآورد می‌شود. پس اگر می‌خواهید که کارهای مربوط به یک ساختمان با ارتفاع کم را با قیمت مناسب انجام دهید، بهتر است کلایمر مکانیکی اجاره کنید. کلایمر مونوریل نصب کلایمر مونوریل یکی از سیستم‌های پیشرفته برای کار کردن در زیر برآمدگی پل‌ها، سقف‌های شیب دار، طاقچه‌ها، سیستم مونوریل است. در حال حاضر استفاده از این سیستم در ایران و سایر کشورهای دنیا متداول است. در حقیقت سیستم مونوریل نیز جزئی از خانواده کلایمرها است که می‌تواند در دور تا دور ساختمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. سیستم پیشرفته مونوریل همانطور که از اسمش مشخص است، ریل‌هایی دارد که کابل دستگاه، با استفاده از آن‌ها می‌تواند به صورت افقی روی ریل از یک طرف ساختمان به طرف دیگر برود. سیستم مونوریل کار بسیاری از از مهندسان عمران را برای دستیابی به نقاط سازه‌ها، آسان‌تر کرده است.

به عبارت دیگر هدف از اجاره کلایمر هاراگدیم، افزایش ایمنی و سرعت کار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1402 ساعت: 8:21 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: